1.9 tdi bxe padł.co kupić?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hyp
    Ambiente
    • 2013
    • 146
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    nie ma jako to pogadać o panewkach

    ja swoją skodzine zakupiłem rok temu, na liczniku było 190 tyś a w ASO powiedzieli że w 2012 miała 275, książka podrobiona, gościu mi pokazywał faktury jak zakupił przy 160 tyś

    przebieg nie jest dla mnie problemem, najważniejsze że o silnik ktoś dbał to pojeździ się długo. Na przebiegu zbiłem 3tys i za to zrobiłem pakiet startowy (kompletny rozrząd, olej, panewki, płyn chłodniczy, prawe przednie łożysko)

    jak ktoś dba to będzie dobrze, zresztą głośno było jak gościu fabia 1.9tdi pyknął 1 000 000 km.
    Fabia 1.9TDI
    ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2009
      • 10918
      • Fiat

      hyp, no dobrze, ale w fabii nie siedzi bxe, a o nim mowa w temacie

      Komentarz

      • piotrek_02ks
        Ambiente
        • 2010
        • 116
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        Witam ponownie kolegów.
        Dziś w robocie się dowiedziałem że mojemu koledze w seacie toledo 1.9 tdi bxe
        też padły panewy. Auto 2008r 150kkm.
        Auto padło mu w trasie tak jak mi (str.8) i te same objawy.
        Znalazłem artykuł o panewkach w bxe:

        Co jest z tymi silnikami, ktoś powinien za to beknąć, a może jakaś zbiorowa sprawa do sądu. :P
        Pozdrawiam
        Piotr.
        mail: [email protected]

        Komentarz

        • himi
          L&K
          • 2013
          • 1115
          • Octavia II (1Z3)
          • CBZB 1.2 TSI 105 KM

          Ooooo, to można powiedzieć ,,żeś się obudził...'' nie ma co.

          Komentarz

          • piotrek_02ks
            Ambiente
            • 2010
            • 116
            • Octavia II (1Z3)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            Wiem, wiem.
            Te tematy już czytałem wcześniej jak mi padł, a teraz to i tak musztarda po obiedzie.
            A mi zostało teraz jeździć i jeździć kolejne 100kkm.
            Nawet sprzedać mi się nie opłaca, ponieważ silnik jest tak jakby odnowiony
            i śmiga jakby dopiero wyjechał z salonu.
            To co w niego włożyłem to w cenie auta mi się nie zwróci. :|
            Chociaż i tak dzięki temu forum od nowości bardzoo duuuużo kasy zaoszczędziłem :szeroki_usmiech
            Pozdrawiam
            Piotr.
            mail: [email protected]

            Komentarz

            • Ozdar
              Ambiente
              • 2014
              • 144
              • Superb III (3V3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              piotrek_02ks, samochód kolegi z mocą seryjną?

              Komentarz

              • adaś
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2006
                • 876
                • Volkswagen

                ktoś powinien za to beknąć, a może jakaś zbiorowa sprawa do sądu.
                Życzę powodzenia :diabelski_usmiech

                Ja czekałem aż mi bxe padnie, żeby wsadzić CR, ale nie chciał (246k km), więc stwierdziłem, że rozsądniej będzie jakby przy okazji zmienić budę. Opis niebawem
                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                Komentarz

                • piotrek_02ks
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 116
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  Zamieszczone przez Ozdar
                  piotrek_02ks, samochód kolegi z mocą seryjną?
                  Nie pytałem, ale znając go to raczej nic nie kombinował, chyba że kombinowany go kupił.
                  A tak w ogóle to dziś z nim rozmawiałem i jest po wizycie u mechanika.
                  Okazało się że to nie panewy tylko zatarty silnik, gdyż olej uciekł gdzieś turbiną czy coś takiego. Podobno bagnet po wyjęciu był suchy. Tylko z kolegą zachodziliśmy z pytaniem czemu kontrolka oleju się nie zapaliła - tak twierdziła też jego żona.
                  No ale po kobietach wszystkiego się można spodziewać. :P
                  Ogólnie mechanik kazał mu szukać drugi silnik. :|

                  [ Dodano: Pią 12 Cze, 15 10:16 ]
                  Dziś z kolegą rozmawiałem i jednak to panewki.
                  Powiedział mi że że wał korbowy kawałek wyszedł z bloku.
                  Wymieniał silnik ok 4.5 koła z wymianą.
                  No i już mu śmiga.
                  Pozdrawiam
                  Piotr.
                  mail: [email protected]

                  Komentarz

                  • andrzejfrątczak
                    Classic
                    • 2016
                    • 16

                    Zamieszczone przez shu
                    Deo, :haha: :haha: :haha:
                    Ja się chłopakowi trochę nie dziwię. Kupował pancerne TDI a tu po miesiącu silnik pada. Jest rozgoryczony i wkurwio#y. Szuka dziury w całym. A jej nie znajdzie. Miałeś pecha brachu. Z mojej strony mogę tylko współczuć.
                    usłyszał gdzieś że TDI pancerny ale nie zadał sobie trudu poszukać więcej info że było kilkanaście wersji 1.9 TDI, że BXE jest bękartem w rodzinie. szukając auta omijałem BXE, mimo że sprzedający twierdzili że najlepszy silnik i że tych silników jeździ tysiące a panewki sie obracały w jednym na ....., kolega właśnie jest tym jednym

                    z tego co znalazłem na forach to problem BXE pojawiał sie gdy auto było serwisowane Long life czyli polesingowe i poflotowe.

                    Komentarz

                    • himi
                      L&K
                      • 2013
                      • 1115
                      • Octavia II (1Z3)
                      • CBZB 1.2 TSI 105 KM

                      Zamieszczone przez andrzejfrątczak
                      Zamieszczone przez shu
                      Deo, :haha: :haha: :haha:
                      Ja się chłopakowi trochę nie dziwię. Kupował pancerne TDI a tu po miesiącu silnik pada. Jest rozgoryczony i wkurwio#y. Szuka dziury w całym. A jej nie znajdzie. Miałeś pecha brachu. Z mojej strony mogę tylko współczuć.
                      usłyszał gdzieś że TDI pancerny ale nie zadał sobie trudu poszukać więcej info że było kilkanaście wersji 1.9 TDI, że BXE jest bękartem w rodzinie. szukając auta omijałem BXE, mimo że sprzedający twierdzili że najlepszy silnik i że tych silników jeździ tysiące a panewki sie obracały w jednym na ....., kolega właśnie jest tym jednym

                      z tego co znalazłem na forach to problem BXE pojawiał sie gdy auto było serwisowane Long life czyli polesingowe i poflotowe.
                      ,,Z tego co czytałem''' - dużo czytasz....Sporo też piszesz na OCP od rejestracji - ledwie kilka dni temu, hiperaktywność taka, rzekłbym. Dla Twojej wiedzy - popartej dłuuugim wątkiem na OCP poświęconym BXE (poszukaj sobie, rzesza ludzi ma te auta na OCP) przypadłość panewkowa nie ma ŻADNEJ REGUŁY. Obracało się prywatnym, poflotowym, rocznikom z grupy ryzyka, ale sztuki z 2010 też miały korby z boku. Więc nie dziel się ,,wyczytaną wiedzą'' w tak autorytatywny sposób - bardzo proszę... Zamiast siać postami, poczytaj forum. Tu jest masa wiedzy.

                      Komentarz

                      • AdamB
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 8033
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        andrzejfrątczak, akurat LL niewiele miał z tym wspólnego. :wink:
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz

                        Pracuję...